2020(e)ko ekainaren 2(a), asteartea


 KORONABIRUSA



Kaxixa izeneko talde batek “ koronabirusa” izeneko abestia atera du. 
Aia Perez izeneko neska bat egin du, Irundarra. 

Toki Alai eskolan ikasten dut, lehenengo mailan,
baina orain faltan botatzen ditut lagunak.
Aitak eta biok egin ditugun bi abesti aurkeztu nahi dizkizuet.
Hitzak eta musika nik asmatu ditut eta aitak musika tresnak jo ditu
eta grabaketa egin du, gero denon artean bideoak grabatu ditugu.
Gustatuko zaizuela espero dut eta garai zail honetan zuen
bihotzak alaitzea. Dena ondo aterako da!
Aia P. Irunen 2020 ko apirilaren zazpian.
Mezu horrekin utzi digu abestia Aiak. 

Bere gurasoen laguntzaz bideoklipa egin eta pieza
honekin hartu du parte "Etxean geratuko naiz" lehiaketan.

Nire ustez ez da kalitate handiko abesti bat,
baina ume hain txiki batek egiteko oso oso ondo dago.
Oso kreatiboa da. Pasatzen hari garen gertakera honekin
aurrera jarraitzen animatzen digu. Oso polita da.

NAROA PINGARRON


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina